1. Tancament econòmic de l’AMPA del curs 2018-19. Mercè Revilla, tresorera de l’AMPA, explica com han quedat els comptes finals de l’AMPA del curs 2018-19. Estava pressupostat un benefici de 5.000€ i finalment és de 12.000€, entre subvencions rebudes i despeses que finalment no s’han realitzat. A falta d’acabar de polir-ne alguns detalls, els números finals es presentaran davant l’Assemblea del 15 de novembre per a la seva aprovació, si s’escau.
2. Presentació del pressupost de l’AMPA per a aquest curs 2019-20. Mercè Revilla presenta una proposta de pressupost per a l’AMPA per al curs 2019-20, una proposta que es basa en la contenció de les despeses. Es preveuen uns ingressos de 59.895€ i unes despeses de 59.520€. A falta d’acabar de polir-ne alguns detalls, els números finals es presentaran davant l’Assemblea del 15 de novembre per a la seva aprovació, si s’escau.
3. Inclusió: què es pot oferir avui des de l’AMPA. Es recorda que les empreses que ofereixen les activitats extraescolars han de garantir per llei que tots els i les alumnes de l’escola puguin fer activitats extraescolars i casals, independentment de les necessitats especials que tinguin. Si això significa que necessiten un vetllador, s’ha de garantir aquest servei, que no hauria de suposar cap càrrec extra per a les famílies. Es planteja crear la Comissió d’Inclusió dins de la Vocalia de Famílies, i es farà una crida per saber quins alumnes de l’escola tenen necessitats especials i, a partir d’aquí, estudiar accions concretes.
4. Debat sobre si l’AMPA s’ha de posicionar davant dels esdeveniments actuals.
Es decideix que, quan es produeixi un nou esdeveniment, es convoqui la Junta de manera extraordinària perquè es debati i es voti si l’AMPA en fa un posicionament. En cas que es decideixi que sí, aquest posicionament serà sempre el més aglutinador possible, tot respectant les diferents sensibilitats que hi ha entre les famílies. Es valora que es podria fer un posicionament sobre el diàleg, la tolerància i el respecte com a eines de resolució de conflictes.