1. Presentació dels projectes actuals i futurs de les vocalies de l’AMPA. Vocalia de Famílies: Glòria Bou fa una crida perquè hi hagi més voluntaris. Hi ha diferents grups de treball: Xocolatada Solidària, Carnestoltes, etc. La idea és crear participació i cohesió. Vocalia d’Extraescolars: Alberto Cortinas explica que les activitats han començat amb normalitat, sense cap incidència greu destacable. Actualment l’equip el formen ell i quatre mares més, però fa una crida a tothom qui vulgui col·laborar perquè sempre falten mans. Vocalia de Menjador: Cristina Tarancón explica que portem un curs i mig amb Àmbit Escola i es continua amb el projecte de les gastronomies del món. De P3 a 3r es menja a l’aula i de 4rt a 6è, al menjador. Vocalia del Llibre Verd: Laura Guirao explica com funciona la vocalia, que entre ella i l’Eva Orti porten el tema de compres. També hi ha dos pares o mares voluntaris de cada classe que col·laboren a l’hora de folrar llibres, netejar, posar al dia tot el material. Aquests voluntaris normalment fan falta al juliol i al setembre. Els voluntaris normalment sempre són els mateixos, i cal cridar a la col·laboració. Vocalia d’Inclusió: A grans trets, el seu objectiu és treballar la diversitat a l’aula conjuntament amb l’escola. Vol generar un canal de comunicació directa amb les famílies i l’escola i fer una detecció de les necessitats reals que tenim com a centre. Vocalia de Gegants: Mireia Marbà explica que hi ha un grup de pares i mares que estan interessats en tornar a engegar la colla gegantera de l’escola i poder participar a les festes de la ciutat. Les figures s’han de restaurar, i la idea és crear un grup de famílies i arribar a treure els gegants quan es pugui. Vocalia de Comunicació: Elena Cuesta explica que la Vocalia de Comunicació fa arribar a les famílies tot el que es fa des de l’AMPA. Hi ha l’Eulàlia Carreté, que s’encarrega de la pàgina web, la Míriam Tossas, coordinadora dels delegats, i es vol posar en marxa les xarxes socials per tenir més canals per arribar a les famílies. Fa una crida a si algun dissenyador vol col·laborar per fer cartells, tríptics, etcètera per donar-los un cop de mà. Vocalia de Mobilitat: Elena Escolar presenta la nova vocalia. Fins ara era un grup de treball que penjava de la vocalia de Famílies amb molta empenta per part d’en Michael Van Laake, pare de 5è. Amb l’inici de curs i el fet d’haver d’utilitzar quatre portes diferents, ha empitjorat la seguretat en l’arribada i els accessos a l’escola. Demanen que les famílies donin la seva opinió quant a mobilitat. Vocalia de Biblioespai: el Biblioespai ha desaparegut perquè la biblioteca ja no existeix: aquest curs es fa servir com a aula. Es crearà el Bibiovirtual per seguir fomentant la lectura a través de la pàgina web de l’AMPA. Se n’encarregarà l’Eva Bagan. Vocalia de Festes: Aquest curs tot apunta que no podrem fer festes presencials. Comissió de treball de la Jornada Educativa: Zakaria Sanhaji es presenta com a portaveu de les famílies que estan interessades en promoure un canvi en la jornada educativa per anar cap a una jornada continuada. Es vol informar sobre aquest tipus d’horari i veure quin interès hi ha per part de les famílies.
2. Votació del relleu de càrrecs de presidència, secretaria, tresoreria i noves vocalies. La votació dels nous càrrecs es fa a través de l’eina Menti. El resultat és el següent: Elisenda Bofill (presidenta): 34 vots a favor; Maria José Gràcia (secretària): 33 vots a favor; Ana Espinosa (tresorera): 32 vots a favor; Marina Buil (vocal d’Inclusió): 33 vots a favor; Elena Escolar (vocal de Mobilitat): 32 vots a favor; Mireia Marbà (vocal de Gegants): 33 vots a favor.
3. Canvi de nom d’AMPA a AFA. L’Elisenda Bofill, nova presidenta de l’AMPA, explica que trobem que és el moment de fer el canvi de nom d’AMPA a AFA perquè s’adapta més a la realitat de l’escola i la societat, ja que hi ha molts models de família diferents actualment. El canvi s’aprova per unanimitat.
4. Valoració de l’inici de curs (en termes generals). Tot i el context actual, es valora que l’inici de curs ha anat força bé. Es valora positivament la nova oportunitat que suposa la Covid per fer coses diferents, com ara sortir a la platja i fer barri; això pot portar més experiències i aprenentatges als alumnes.